دیدیـه دشان سرمربی فرانسه مرد خوش برخوردی هست کـه در صحبت هایش نیز این موضوع دیده مـی شود اما درون نشست خبری پیش از بازی برابر سوییس گفت: رنگ چمن فوتبال چگونه است آیـا این زمـین چمن به منظور بازی فوتبال مناسب بود؟ واقعا باعث تاسف است. رنگ چمن فوتبال چگونه است زمـین اینجا هم همچون ولدروم مارسی فاجعه بود.

خبرگزاری ایسنا: یوفا به منظور پوشاندن وضعیت بد چمن ورزشگاه های مـیزبان برگزاری دیدارهای یورو دستور بـه رنگ آن ها داد.

به گزارش آس دیدیـه دشان سرمربی فرانسه مرد خوش برخوردی هست کـه در صحبت هایش نیز این موضوع دیده مـی شود اما درون نشست خبری پیش از بازی برابر سوییس گفت: آیـا این زمـین چمن به منظور بازی فوتبال مناسب بود؟ واقعا باعث تاسف است. رنگ چمن فوتبال چگونه است زمـین اینجا هم همچون ولدروم مارسی فاجعه بود.

دشان بـه زمـین چمن ورزشگاه مدرن پیر مورای کـه در آگوست 2012 بدون چمن افتتاح شد اشاره کرد. زمـین چمن این ورزشگاه باعث از دست تعادل بازیکنان شده بود. روزنامـه اکیپ درون این باره نوشت یوفا درون آمار خود این موضوع را بـه عنوان اشتباه بازیکن درون نظر مـی گیرد.

برای اینکه وضعیت بد چمن ورزشگاه از تلویزیون قابل مشاهده نباشد یوفا عصر یکشنبه برخی از نقاط زمـین کـه بدون چمن بود را رنگ زد که تا چمن چهره بهتری پیدا کند.

نکته عجیب درباره ورزشگاه لیل این هست که درون طول برگزاری لیگ یک فرانسه وضعیت خیلی خوبی داشت اما یوفا فرانسه را مجبور کرد کـه تمام چمن ورزشگاه های مـیزبان را حتما عوض کند. این اتفاق مشکل ساز شد. یکی از دلایل آن چمن های یخ زده جایگزین بود و دومـین دلیل بـه خاطر هوای بد فرانسه درون این روزها بود. ساعات کمـی آسمان آفتابی بود و به همـین علت چمن بـه وضعیت ایده ال نرسید. علاوه بر این یک روز پیش بازی ها تیم ها درون ورزشگاه لیل تمرین مـی کنند که تا در جریـان بازی اشتباهات کمتری داشته باشند.

اما ورزشگاه لیل کـه مـیزبان بازی ایرلند جنوبی و ایتالیـا و یکی از دیدارهای یک هشتم نـهایی خواهد بود تنـها مشکل نیست. ورزشگاه لانس نیز درون وضعیت خیلی بدی بـه سر مـی برد و چمن ورزشگاه ولودروم مارسی نیز مشکل دارد. درون مارسی یک دیدار یک چهارم نـهایی و یک بازی نیمـه نـهایی برگزار خواهد شد.

، رنگ چمن فوتبال چگونه است




[چمن ورزشگاه‎های فرانسه رنگ مـی‎شوند! رنگ چمن فوتبال چگونه است]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 17 Jun 2018 22:17:00 +0000